11 Şubat 2009 Çarşamba

Bir erkek, bir kadın, bir psiko

- Bilincinizin altını üstüne getiren tek programa hoş geldiniz! Bu geceki konuklarımız Friedrich ve Lou’yu size tanıtmaya hiç gerek duymuyorum çünkü program süresince onları istemediğiniz kadar yakından tanıyacaksınız. Hemen yarışmamıza geçelim. İki kelimeden oluşan bir ismimiz var ve yarışmacılarımız harfleri bularak bu iki kelimeyi tahmin etmeye çalışacaklar. Bakalım reflekslerini ve bilgilerini kullanarak ödüle ulaşabilecekler mi? Evet, ilk harf tahminimiz için ellerinizi düğmelerin üzerine koyun, üç, iki, bir!

DAAT!

- Bayan Lou ile başlıyoruz. Harfinizi alalım.
- Sekseğin S’si.
- Seks mi?
- Hayır, seksek.
- Biz mi seksek?
- Öyle bir şeyden bahsetmiyorum Bay Freud. Ayrıca bunu yapabileceğinizden de emin değilim.
- Program başlamadan önce böyle demiyordunuz ama.

ŞRAK!

- Aaah! Stüdyoya kırbaç sokmak yasak! Onu hemen kaldırın yoksa diskalifiye edileceksiniz. Ayrıca cinsel problemlerinizi programımıza yansıtmanız hiç hoş değil. Evet, yarışmacımız seksin S’si dedi.
- Seksek!
- Kendinizi biraz ağırdan satın canım.

ŞRAK!

- Sizi tekrar uyarmayacağım. Evet, S harfimiz var! Yeni harf tahmini için üç, iki, bir!

DAAT!

- Bayan Lou’nun refleksleri bu akşam iyi anlaşılan. Dün gece elinizle bol bol alıştırma yaptınız galiba. Evet, harfi alalım.
- Organizmanın O’su.
- Tekrar söyleyin.
- O.
- Tekrarhh...
- Bir sorun mu var?
- Yoo, yoo. Ağzınızın şekli çok etkileyici oluyor. Bir kere de üç der misiniz?
- Bay Freud, beni tahrik etmeyin!
- Kullandığınız kelimelerle beni zorlayan sizsiniz. Organizma derken neye gönderme yaptığınızı anlamadım sanmayın.
- Saçmalıyorsunuz! Yarışmaya devam edebilir miyiz?
- Bu kadar alınganlığa gerek yok Bayan Lou. Yoksa var mı? Yoksa çocukken sizinle çok mu dalga geçtiler? Oral dönemde sıkışıp kalmış olabilir misiniz?
- Bay Freud!
- Tamam. Harfimize bakıyoruz. Yokmuş. Hemen diğer tahminimize geçelim. Üç, iki, bir!

DAAT!

- Bay Friedrich! Sonunla dikkatinizi Bayan Lou dışında bir şeye toplayabildiniz bakıyorum. Tahmininizi alalım.
- Piramidin P’si.
- Piramit olduğundan emin misiniz?
- Evet, P işte.
- P’den bahsetmiyorum. Piramit olduğundan emin misiniz?
- Sizinle tartışmaya girerek kendimi alçaltmayacağım.
- Yükselen kısımlarınızı bu şekilde alçaltamazsınız zaten. Bayan Lou’dan yardım istemeniz gerekecek bu konuda. Piramit konusunda da haklı olabilirsiniz. Hali hazırda çadırın ötesine geçtiğiniz belli oluyor zaten.
- Çok ileri gidiyorsunuz!
- Haklısınız! Çok ileri ve çok derine! Evet, Bay Friedrich’in devasa çadırının P’si! Tebrikler! İlk harfimizi buldunuz! Ve şimdi yeni harf için üç, iki, bir!

DAAT!

- Bay Friedrich adeta şaha kalktı! Reflekslerinizin bir kadınınkinden kötü olmasına dayanamadınız herhalde. Bay Friedrich’in aşağılık kompleksi fallikten sonra!



- Sigmund, bazen saçmaladığını düşünüyorum. Fallikten sonra ne demek Allah aşkına? Reklam arasını belirtmek için neden parmağını kullanıyorsun ki?
- Pazarlama taktiği bebeğim. Biliyorsun, sex sells.
- Yine de çok saçma. Fallik objeni sadece pazarlama için kullanıyorsun zaten. Neden hala bu ilişkiyi sürdürdüğümüzü inan anlamıyorum.
- Doyurulmamış isteklerin nedeniyle tatlım.
- Bu böyle devam etmeyecek Sigmund. Ya kendine çeki düzen verirsin ya da beni unut.
- Seni unutmam mümkün değil. Ancak bilinçaltıma itebilirim ki bu da gelecekte sorun yaşayacağım anlamına gelir. Senin için böyle bir şeyi göze alamam. Reklam arası bitmek üzere. Salome’ye dönmeliyim.
- Stüdyoya demek istedin herhalde?
- Öyle dedim zaten?
- Sürçtün Sigmund! O sürtük için sürçtün!
- Ama henüz sürtmedim bebeğim. Buradan ayrılma. Açıklamalarımı çok mantıklı bulacaksın. Özellikle de yeni açılımlarımı gördüğün zaman.


- Programımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz! En son Bay Friedrich’i harfiyle birlikte bıraktık. Harfinizi buldunuz mu Bay Friedrich?
- Isırganın I’sı.
- Bu saldırganlığınızın nedeni nedir?
- Saldırganlık mı?
- Anneniz sizi ne kadar emzirdi Bay Friedrich? Oral dönemde ağzınıza annenizin memesi dışında bir şey girdi mi? Mesela ısırmak istediğiniz bir şey?
- Nereye varmaya çalıştığınızı anlıyorum Bay Freud ve bu seviyesiz konu...

DRİLİNK! DRİLİNK!

- Alo? Evet. Yarışmadan sonra. Tamam.
- Telefonunuzu kapamayı unutmuşsunuz... Yoksa bize bir telefonunuz olduğunu, markasının da... Markası nedir?
- Sony ereksiyon.
- Hah! Çok iyi bir noktaya parmak bastığımızı biliyordum!
- Hangi nokta?
- Basamadığınız nokta!
- Bay Freud, sizi anlamakta güçlük çekiyorum.
- Arayan kişi hiyerarşik olarak sizden üstündü. Bu yüzden kısa cümleler kurdunuz ve vücut dilinizi de adeta yuttunuz. Onun karşısında ezilip büzülürken bir türlü baş edemediğiniz ereksiyonunuzdan bahsetmeniz de hiç şaşırtıcı değil. Sizin, Bay Friedrich, en kısa zamanda bir kadına ihtiyacınız var. Onu elde edemeyişinizi üstünlük kompleksiyle ortaya koyuyor, giderek saldırganlaşıyorsunuz. Bir kısır döngü içindesiniz Bay Friedrich! Ve anladığım kadarıyla iktidarsızsınız da! Hatta babanız sizi taciz etmiş ve anneniz de hadım etmeye çalışmış! Buna ne diyeceksiniz bakalım?!
- Hağğğyııııır! Ühü ühü ühühühü!!!
- Nereye gidiyorsunuz Bay Friedrich? Bay Friedrich! Yarışmacımızı çocuksu davranışı nedeniyle hükmen yenik sayıyoruz. Bayan Lou, bir kadın olarak yine hiçbir şey yapmadan galip geldiniz.
- O sizin cinsel takıntılarınız yüzünden oldu Bay Freud.
- Henüz taktığım bir şey yok ama?
- Biraz zor takarsınız zaten. İçerideki hanımefendiyle hakkınızda kısaca konuşma şansımız oldu. Dediğine göre her şey lafta kalıyormuş, bilinç düzeyine bir şey çıkaramamışsınız.
- Ahhah! Öyle bir çıkardım ki bilinçaltına itmek zorunda kaldı!
- Bilemiyorum. Ufak sorununuzdan da bahsetti bana aslında.
- Ufak mı? Kesinlikle değil! Büyük o! Devasa!
- Haklısınız. Ufaklık büyük sorunlara neden oluyormuş.
- Yok öyle bir şey!
- Evet. Yok denecek kadar küçük olduğunu da söyledi.
- Siz! Siz kadınlar! Sizi anlamıyorum!
- Bay Freud! Bay Freud! Değerli konuklar, Bay Freud az önce stüdyoyu terk ettiği için bu akşam programı ben kapatıyorum. Bir kadın ve bir erkeğin sonuna geldik. Hepinize iyi akşamlar.

Hiç yorum yok: